marți, 19 mai 2009

WTF?

Ce coincidenta am si eu un prosop pe albastru exact la fel!
Ce mai poarta Phoebe Price acum:))?Fata asta face orice sa iasa in evidenta!Dar cine a invitat-o la Cannes?
Rachel Hunter se pare ca adoarme in solar.Orangeul asta inchis chiar nu este deloc natural..Totally Fake!
Coafura bufanta a lui Jennifer Metcalfe's nu este chiar atat de dezastruoasa cum este aceasta patterned dress.Hot Mess!
Se pare ca fashionul are o tendinta spre sinucidere in familia Hilton.Daca rochia lui Nikky era mai scurta probabil ca era ok.
Serios!!Acum chiar ca m-am enervat..Daca aveti putina rabdare sa cautati pe blogul meu toate articolele cu Paris...In 95% din fotografii apare nelipsita headband...Cand i le va arunca cineva ,si ne va lasa din nou Barbie sa ii vedem parul blond cu o multime de mese si extensii??
Parerea mea este ca Ciara este mult prea frumoasa pentru acea coafura....Don't you think?
Atentie!Daca va faceti cumparaturile la Ralph's supermarket in Malibu, California...Pam Anderson face acelasi lucru..dar in picioarele goale..Awuuch!
Shoshana Bush de la "Dance Flick" este o dulce...Pacat ca acei colanti si fringed booties nu sunt deloc in concordanta.Probabil daca ar fi avut o pereche de latex leggings si alte accesorii...
Daca asta a fost o incercare de a se deghiza..Drew Barrymore a esuat mizerabil.
Sa lasam deoparte acei bureti pentru umar din anii '80 si sprancenele bizare ale lui Kim si sa ne concentram pe makeup,de fapt pe eye makeup??I gotta say...WTF?
Kate Gosselin a declarat recent intr-o revista ca hairstilistul ei tot primeste telefoane de la o multime de femei din tot mapamondul care vor sa ii copieze loook-ul.Imi cer scuze dar acei backwards lady-mullet nu pot fi considerati chiar alesi de un geniu.
Eu o iubesc pe Jennifer Hudson ,dar urasc acei inestetici pantaloni stil harem cu acele fermoare oribile.
Se pare ca voi deschide o noua rubrica numita sugestiv "WTF?".Aceasta noua rubrica va contine fotografii si comentarii cu vedetele pe care le iubiti si le urati in cele mai penibile outfituri.Let's dance!

Niciun comentariu :