vineri, 11 septembrie 2009

Incaltaminte in tendinte pentru toamna-iarna 2009-2010

Nu stiu exact cum a devenit viata atat de complicata, dar acum trebuie cu orice pret sa am diferite nuante de verde, galben, rosu, roz, etc. si desigur cat mai multe modele pe negru pentru ca invariabil ma trezesc zicand “am nevoie de ei pentru nu-stiu-ce bluza” (a se citi “viata mea s-a sfarsit daca nu pot sa asortez perfect bluza respectiva”) sau clasica rationalizare a problemei “DIN ASTIA NU AM” (aici orice comentariu este de prisos).

Dar totusi, nu despre numeroasele mele probleme (psihologice) vroiam sa va vorbesc, ci despre pantofii in tendinte pentru toamna-iarna 2009-2010.

Ce pantofi se vor purta in toamna-iarna 2009?

Invariabil cand studiez pe cineva, privirea imi coboara (nu va mai ganditi la prostii) … la incaltaminte. E firesc deci ca atunci cand ma uit pe pozele de pe catwalk pentru a vedea tendintele din acest sezon, sa imi ramana intiparite imaginile accesoriilor cele mai importante din punctul meu de vedere: pantofii/sandalele/cizmele.
Si daca tot vorbim de tendinte, va impartasesc ceva personal: in timp am ajuns sa ma orientez mai mult referitor la “ce se poarta” privind in special imagini ale celor care participa la prezentarile de moda ca spectatori si in general imagini din moda strazii.

Iata ce am concluzionat pentru voi legat de tendintele toamna-iarna 2009 in materie de pantofi si cizme:1. Poti face tranzitia vara-toamna purtand sandale tip botina peste un dres gros mat. Poti purta de asemenea sandale cu platforma si toc mai gros la o pereche de sosete ¾ si o fusta pentru un look foarte actual, preppy-chic.


2. Botinele sunt in continuare must-have-ul absolut in materie de incaltaminte pentru sezonul toamna-iarna 2009-2010. Deoarece pot scurta optic piciorul si cum nu toate avem 1.80 metri si 50 de kg, orienteaza-te catre cele cu platforma si toc inalt si poarta-le cu colanti sau cu fuste scurte.

3. Cizmele foarte inalte … si aici vorbim de cele peste genunchi sau cele stil muschetar sunt in mare voga pentru sezonul toamna-iarna 2009-2010. Este un look destul de pretentios asa ca parerea mea este sa le porti numai daca te simti foarte bine in ele si ai o atitudine pe masura. Este genul de trend care neasimilat corect poate arata dezastruos dar combinat cu gust poate fi un statement.

Ce culori de incaltaminte sunt in trend pentru toamna 2009?

Ca si culori, in sezonul toamna-iarna 2009-2010 se merge pe extreme: negrul sau culori puternice. La o tinuta “all black” o pereche de pantofi/botine intr-o culoare gen roz neon, rosu sau albastru, arata extraordinar. O alta combinatie care imi place in mod deosebit este accesorizarea unei tinute in tonuri de gri cu niste pantofi sau cizme galbene.


Singurul material extravagant si deosebit de sezoanele anterioare este catifeaua, dar daca hotarasti sa-ti achitionezi asa ceva nu asorta cu alta piesa din acelasi material, mergi pe o tinuta simpla a carei centru de interes sa fie extravaganta pereche de incaltaminte din catifea.

Print-ul sezonului: leopard, sarpe, crocodil, zebra … cu alte cuvinte orice animal print, combinat neaparat la o tinuta simpla.

Si nu in ultimul rand, pentru ca un trend foarte important si foarte purtabil pentru sezonul toamna-iarna 2009-2010 este cel rock/biker, alege botine sau cizme cu detalii gen lanturi, fermoare sau tinte, bineinteles in masura in care stilul acesta este pe gustul tau sau te avantajeaza.Si glam-rockul este fara doar si poate preferatul tuturor vedetelor si fashionistelor sezonul asta si eu l-am ales cu multa caldura in inima.Enjoy!

Tot ce am scris mai sus NU inseamna ca nu vom mai purta cizmele “clasice”, pantofii in culori “normale”, comozii balerini sau deja prea comentatii Uggs. Nici pe departe. Cele enumerate ca si tendinte pot doar aduce un plus garderobei tale de toamna-iarna 2009-2010. Pana la urma moda trebuia sa fie amuzament, nu canoane scortoase in care trebuie sa ne incadram cu totii, nu e asa?


Niciun comentariu :